My band of brothers.

Har aldrig varit en man av stora ord inte heller är jag en man med mängder och åter mängder av vänner då jag väljer dessa med omsorg. Blev häromdagen kidnappad och svensexad av några utav de närmaste, en riktig kanondag som trots tunga njurslag var helt utan fel, även en drygskalle som jag kan behöva plockas ned ett par pinnhål då och då :-D
Dagen började tidigt med att grabbarna stod i köket och väntade när jag sömndrucken kom ut från dass. Sedan bar det av till flygfältet och segelflyg över staden, en mäktig upplevelse att styra ett flygplan. Efter detta var det dags för smörj, och smörj blev det efter att yours truly kastades in i ringen med någon som kan slåss...inte bra. Tio hjärtinfarkter och två-tre tunga njurslag senare var det en slagen Panzerfaust som stapplade till duschen. Dags för paintball! Aldrig har Gävle skådat ett svettigare gäng paintballkrigare och sällan har det flygit så mycket målarfärg i luften samtidigt, otroligt roligt. Efter att ha svettats ur oss ett par kubikmeter vätska var det dags att ta en kortare paus i kvarterslokalen på hemmaplan med öl, grogg och en iskall dusch en välbehövlig sådan. Efter detta serverades en middag på Greken och ett lamm med  vitlökssås satt som en fläskläpp. Därefter var det dags för ett drinkmarathon av sällan skådat slag när Berggrenska och Heartbreak drabbades av vårt lilla gäng. En grym kväll.

Låter William få ordet:



Stort tack till mitt "band av bröder"!

P.S

Gin smakar skit, ännu mer så som shot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0