Ahhh dags att låta kreativiteten flöda!

Höjden av självgodhet och arrogans måste vara att ha en blogg, så det är dags att jag skaffar en. Här tänker jag då skriva om saker som engagerar mig både för dagen och saker som engagerar under längre tid. Ni som av någon outgrundlig anledning funnit denna blogg måste jag väl be om ursäkt för det är omöjligt att det var hit ni skulle. Väljer ni trots denna ursäkt att fortsätta läsa så får ni fan skylla er själva. Bloggen som sådan kommer säkerligen innehålla en hel del sport, politik, historia, religion och annat smått och gott. Hur länge bloggen kommer ha ett liv får vi se men oavsett får ni väl luta er tillbaka och förundras av det sinne som "Panzerfaust" visar upp för allmänheten. Vem döljer sig då bakom denna mystiska signatur? och varför just Panzerfaust? Tja jag är en 31årig man (den dagen en kvinna gömmer sig bakom "Panzerfaust"...). Jag är oerhört intresserad av Ishockey och Fotboll men övrig sport trollbinder mig på sin höjd lika länge som mitt navelludd. Politik engagerar och jag kan väl bekänna att min färg är blå och röstade på Fp senaste valet. Nåja detta får räcka som första inlägg, har en uppgift jag borde gjort för en månad sedan med deadline imorgon så dags att gå och sova och vara uppe med tuppen för att få skiten gjord.


Hur som helst, välkomna hit! Börja springa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0