Jag hatar II:

Hatet måste spridas vidare och därför utökas nu listan.

* Kenneth Lutti, en av de politiska redaktörerna på Arbetarbladet. Mannen som gav den envise, gnällige 40-talist kommunisten ett ansikte. Med en argumentationsteknik som tycks vara: "Jag tjatar hål i huvudet på mina läsare med samma idisslade dynga tills de blir hjärntvättade och tror på mig." så har det nu gått så långt att jag blir förbannad bara jag ser karldjäveln på bild. Med sin von Oben attityd sitter han och ljuger folk rakt upp i ansiktet och springer Hamas ärenden som propagandaminister i Sverige.

* Andreas Malm, här är egentligen kommentarer överflödiga. En palestinasjalklädd byfåne som försöker marknadsföra sig själv som vänsterintellektuell palestinavän men snarare fungerar som Hamas duktiga idiot.

* Folk som snackar i mobiltelefon i kassan och inte tar sig tid att säga hej till den de handlar av, funderar på att inte säga ett ord till näste mobilpratare och helt sonika stirra ut dem.

* Rektorer som inte tar lärare i försvar när de hamnar i konflikt med elever utan hellre skyddar sig själva från konflikter och säger upp läraren. Ryggradslösa kräk.

* Vi har inhemska terrorister! AFA är väl välkända och nu har Global Intifada presenterat sig med besked genom att elda upp butiker i Södertälje/Stockholm för att de säljer amerikanska varor. Förbannade jävla kretiner! Dessa ska låsas in på livstid om de någonsin åker fast. Jag hatar folk som försöker bestämma saker åt mig. "Du får inte köpa Coca Cola" - Dra åt helvete då dricker jag två burkar, och jagar ned colan med israeliska jaffa-apelsiner fastän jag hatar apelsiner. Religiösa och politiska extremister som inte kan göra sin röst hörd med annat än våld för att de är så försvinnande få bör snaras interneras i läger och tvingas göra rätt för sig.

* djurgården.

Kommentarer
Postat av: Angus Young

Glöm inte att hata människor som åker buss och går å handlar trots att de har ridkläder på sig!!

Hur fan är man funtad när man trampar omkring i livsmedelsaffärer med kläder det dels ramlar hår av och som dessutom stinker häst? Går det inte att duscha vid stallen? Finns det inga omklädningsrum?

Har ni någonsin skänkt oss allergiska satar en tanke eller är det bara ert eget intresse ni ser?

Inte fan kliver stans alla hockeygrabbar omkring bland prästostar och ruccolasallad i full mundering, nej, de har i alla fall vett att duscha efter träningspassen. Idioter! Ridning - nej, sluta lek med maten säger jag!



Dessutom hatas Man U. Alltid!

2009-03-02 @ 10:28:16
Postat av: Angus Young

Glöm inte att hata människor som åker buss och går å handlar trots att de har ridkläder på sig!!

Hur fan är man funtad när man trampar omkring i livsmedelsaffärer med kläder det dels ramlar hår av och som dessutom stinker häst? Går det inte att duscha vid stallen? Finns det inga omklädningsrum?

Har ni någonsin skänkt oss allergiska satar en tanke eller är det bara ert eget intresse ni ser?

Inte fan kliver stans alla hockeygrabbar omkring bland prästostar och ruccolasallad i full mundering, nej, de har i alla fall vett att duscha efter träningspassen. Idioter! Ridning - nej, sluta lek med maten säger jag!



Dessutom hatas Man U. Alltid!

2009-03-02 @ 10:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0