Michael Jackson är död.

Jepp, Jackson är död och vad kan man säga?

Tidningarna och annan etablerad media försöker överträffa varandra i superlativets ädla konst. Personligen tänker jag: "En pedofil mindre" och hoppas att klockan klämtar för Gary Glitter ganska snart.

Visst har Jackson skapat en hel del fantastisk musik men precis som i fallet Glitter kan jag inte höra deras låtar utan att tänka: "Här är en man som knullar småbarn" och låten blir helt plötsligt totalt död, som ett surrande oväsen. Det är synd för att en del av låtarna är riktigt riktigt bra men det jag för alltid kommer koppla ihop artisten med förstör det musikala arvet.

Så...

Om helvetet mot förmodan finns så hoppas jag att herr Jackson mottas av Beslebub himself med en varm famn för evig bestraffning.

Kommentarer
Postat av: Christer

Helt rätt! :), tycker precis som dig... Tycker amerikanskarättssystemet är ett skämt, detär väl klart att frikänns man från alla anklagelser så är man ändå skyldig.

Tycker även att överviktiga människor som dig ska sjutas med ett automatvapen, tycker överviktiga (som dig) begår en våldläckt mot det Svenska samhället iform av utnyttjande av skattemedel (sjukskrivninger, sjukvård, större plats). Vidare så tar dom feta stor plats i tvrutan (kolla på Babbaen, tack vare henne såbehöver vi idag 42 tums apparater.

Hälsa till jackson när du kommr till sammaställe.

2009-06-26 @ 13:28:31
URL: http://sugmin...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0