Vem minns?

Jag har en böjelse, en defekt kanske till och med en sjukdom. När jag får chansen så gör jag det till både sambo och vänners förfäran. Detta elixir är något funnits i mitt liv sedan en varm sommardag hos en vän på 80-talet till min stora sorg och förtvivlan försvann den sedan och har antagit något av en mytologisk status sedan dess. Men jag bekänner, ibland händer det att jag blandar Coca Cola och Fanta, det ser ut som kolsyrat kloakvatten men ack så gott.

Läskens svar på enhörningen.

Fanta Black Orange kom tillbaka! Ta med dig X-glassarna när du kommer (X-14, X-17 osv).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något liknande är poppis som fan i Tyskland. Kallas spezi.

2009-03-27 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0