Det kommer mera...

...om svensk musik men detta måste sägas:

-Kan inte alla skåningar sluta sjunga på svenska? Snälla? Vore jag inte norra europas osmidigaste man hade jag med tårarna rinnande ståendes på mina bara knän bett om det. Hörde precis Movitz! - Äppelknyckarjazz på ZTV, tja fan vet, heroin kanske inte vore så dumt ändå? Dessa Movitz-tomtar går direkt in på shitlist tillsamans med sina skånska vapenbröder tillika vänsterflummare Timbuktu och Peps Persson. Visst, man ska inte önska olycka på andra (precis som om jag bryr mig) men kan inte denna trio drabbas av en 20årig halsfluss?

Kommentarer
Postat av: Troll

Kunde inte sagt det bättre själv...

Har tryckt in öronpropparna oroväckande långt, efter att ha översköljts av skånska rappare både på tv o radio.

2009-01-27 @ 11:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0